8 תשובות
כל עוד היא לא בת 18 עדיין הגיוני
כל הורה והשיטת חינוך שלו
שואל השאלה:
סליחה לא בקרוב היא 16.
אנונימית
הגיוני לגמרי
כן, היא לא בת 18 שהיא ברשות עצמה, היא עדיין הילדה של ההורים שלה.
הגיוני
כן, היא עדיין תחת אחריות ההורים לכן הם יכולים להחליט אם להעניש אותה או לא.
זה שיש הורים שבגיל מסוים לא מחלקים עונשים זה משהו אחר, אבל הם לחלוטין יכולים.
היא גרה בבית של ההורים שלה? הם מטפלים בה? דואגים לה?
יש להם זכות להעניש אותה