8 תשובות
כן ברור , אותו דבר אצלי
בטח
k7
כן, זה הגיוני.
כן
ככה זה חבורה של 3
שואל השאלה:
^דווקא 2 מהן מהשכבה שלי ו1 מהן הזאת שאני הכי קרובה אלייה היא מבית ספר אחר
אנחנו לא ממש חבורה
אני יותר בחבורה עם השתיים מהשכבה כי אנחנו מתראות יותר אבל האחת מהבית ספר האחר הכי קרובה אליי כי היא יודעת עליי הכי הרבה
אנונימית