6 תשובות
מי אמר שהוא שונא אותך כי אתה בן?
שואל השאלה:
על מה אתה מדבר^?
על מה אתה מדבר^?
אנונימי
תצטרף להפגנת התמיכה בבית של בנאל
תתרחק מהאנשים האלה ואל תתן להם לגרום לך ללכת לדרך של שנאה ומירמור.
שוביניזם עדיין קיים ומאוד פופולרי בימינו (אפילו הייתי אומר בעלייה לאחרונה). תתרכז בלהיות אדם טוב ובלהשתפר ותתרחק מאנשים שלא מכבדים אותך ולא עושים לך טוב.
שוביניזם עדיין קיים ומאוד פופולרי בימינו (אפילו הייתי אומר בעלייה לאחרונה). תתרכז בלהיות אדם טוב ובלהשתפר ותתרחק מאנשים שלא מכבדים אותך ולא עושים לך טוב.
אנונימי
שואל השאלה, עדיין יש שוביניזם ובכל מקום, ומה לעשות שקורה שהעניין הזה משפיע. אתה לא צריך לסבול יחס כזה כי אתה גבר - למרות שלא ממש הבנתי מה אתה חווה באמת - פשוט תתרכז בעצמך ובמי שאתה ותראה את מי שאתה.
למה שהן ישנאו אותך בגלל שנולדת בן?, תתעלם מבנות כאלה (סליחה, אבל גם אם זה מהחברה שלך) היום הבנות אוהבות להתבכיין על זה שבנים יותר טובים, הן סתם אוהבות לבכות ולהרגיש נחותות (וזו מציאות), ותמצא לך חברות/ידידות שאוהבות אותך ולא מזלזלות בכך או משהו רק בגלל שאתה בן, מקווה שהבנת אותי נכון, בהצלחה ולילה טוב:)
באותו הנושא: