7 תשובות
שואל השאלה:
^תמיד ניסיתי לשמוע אבל אף פעם לא מצאתי משהו שמתפס אותי..יש לך להקות מומלצות?
^תמיד ניסיתי לשמוע אבל אף פעם לא מצאתי משהו שמתפס אותי..יש לך להקות מומלצות?
intestine baalism הדבר הכי טוב שיצא מיפן
יפנית יותר נוטים לכיוון הפאנק מאשר המטאל אז אם זו גם אופציה אשמח להמליץ (:
שואל השאלה:
^אם אתה יכול תמליץ
^אם אתה יכול תמליץ
one ok rock,alexandros,minami,the oral cigarettes,the winking owl,survive said the prophet,radwimps,my first story
אגב nightmare בכלל פאנק (:
שואל השאלה:
^ אה באמת?? לול
^ אה באמת?? לול
באותו הנושא: