5 תשובות
כן, לי יש עגיל רגיל ואליקס וזה סתם נראה מוזר תעשי עגיל שני ואז זה נראה הרבה יותר טוב
עדיף שלא לדעתי כי פחות יפה שיהיה 3 עגילים באוזן אחת ובאוזן השנייה 1
אני יכולה להגיד לך שהיה לי שלוש חורים ואז עשיתי עוד אחד בכל צעד כדי שיהיה לי בצד אחד 3 חורים ובצד השני 2 חורים ועשיתי את האליקס בצד של השני חורים כדי שיהיה שווה בשווה
שואל השאלה:
נו וזה יפה?
נו וזה יפה?
באותו הנושא: