32 תשובות
כלום.זה הגוף שלך
ניתוח
להיות שלמה עם עצמך בלהיות אישה
אנונימית
שואל השאלה:
אתם לא חושבים שאם הייתי יכול הייתי עושה ניתוח?
אנונימי
ניתוח תלוי בכמה אתה בטוח בזה ובבן כמה אתה פשוט תדבר עם מישהו
אולי הקטנת חזה?
למה אתה לא עושה ניתוח? אין עוד מה לעשות חוץ מזה ומלקנות בגדים ומלדבר בבן ומלהפסיק לחפור לנו
שואל השאלה:
כי ניתוח זה יקר ואני לא מצליח ליצור קשר עם הוועדה המגדרית
אנונימי
אז תנסה עד שתצליח
...
זה עדיף מלבכות
שואל השאלה:
אני מנסה
אנונימי
אז מה אתה רוצה מאיתנו
אני טרנס מבת לבן בעצמי ועוד במשפחה הומופובית ואני לא מתלונן כל הזמן
שואל השאלה:
אני לא מתלונן כל הזמן שאלתי שאלה אחת
ואני רוצה טיפים למה לעשות
אנונימי
שואל השאלה:
וגם אני ממשפחה הומופובית
אנונימי
בסוף כל העולם עלול להיות ככה כמוכם
אנונימית
נו אז אמרתי לך מה לעשות
שואל השאלה:
אוקי
אנונימי
שואל השאלה:
לא הבנתי למה אתה תוקף אותי
אנונימי
מצטער לומר אבל הגוף של אף אחד לא מושלם
אני מבין שזה קצת שונה אבל זה לא כזה נורא
אם אתה ממש רוצה חזה יותר גברי תנסה להתחיל להתאמן ולהרזות אם צריך
אבל בלי לעשות ניתוח אני לא חושב שיש עוד מה לעשות
הוא לא אישה אבל הוא טראנס מאישה לגבר
אבל גם לגברים לפעמים יש ציצי אז זה באמת לא משנה
תהנה לחשוב מה שאתה רוצה עליו ועל כל אחד אחר פשוט אל תדחף את הדעות שלך לפנים של אחרים
תודה.
תחסוך כסף עד שיהיה לך ותתחיל לעבוד ובינתיים תתמודד עם זה עד שתשנה את זה
אנונימית
כן , אולי הקטנת חזה ואז הביינדר ישטיח יותר טוב
אנונימי
שואל השאלה:
אם כבר אז הסרת חזה
אנונימי
אז לך על זה ^^^
הכי חשוב זה להרגיש נוח אם עצמכה ❤
לא הבנתי למה יש כאן הומופובים כיאלו הבנתי אתם לא תומכים בזה אבל אל תעציבו בן אדם אחר גם ככה הוא לא ישנה את דעתו אז למה
אולי תשים איפור שנותן אפקט גברי?
ללבוש בגדים בגזרה שונה או משהו
שואל השאלה:
ניסיתי המון גזרות...
אנונימי
תנסה אולי להסתובב עם אנשים טראנסג'נדרים שמכבדים את הלשון פנייה שלך
לבקש מההורים מרשם לטטוסטרון
להתייעץ עם אנשים מהקהילה אולי ביינדר איכותי יותר אי סוג אחר יש את הסלוטייפ הזה
שואל השאלה:
אני על טסטוסטרון ובגיר
אנונימי
אפשר לשים איפור שהופך את המבנה פרצוף ליותר גברי
ניתוח