7 תשובות
לא גם אוחותי לא אוהבת להיות אצל סבתא שלי
שואל השאלה:
אני אוהבת להיות אצלם... פשוט ספציפית עכשיו זה בזמן לא משהו
אני אוהבת להיות אצלם... פשוט ספציפית עכשיו זה בזמן לא משהו
אנונימית
ממש לא רע
ממש לא הכל טוב
זה ממש לא רע מצדך זאת האמונה שלהם לא שלך
זה לא רע מצדך בכלל
ממש לא
באותו הנושא: