11 תשובות
שהם מאוד מעצבנים
שילחו לעזאזל
אנונימי
לחסום ולדווח
מוזרים
מה זה
מה הבעיה לעשות רק חחים אבל בסדר לא נורא
^^
זה כאילו להראות שהם באמת צוחקים והיד שלהם רועדת מרוב שהם צוחקים ונוטה גם ללמד
לא יודעת
בני 12-14