11 תשובות
מן הסתם
כן בטח
תשתדלי כמה שיותר לכבד אותה גם אם את רואה שהיא טועה או צועקת עלייך בלי סיבה
אני רבה איתה כל הזמן
כן
כן
כן
לגיטימי לגמרי
אלא אם כן זה מדרדר לדברים יותר רעים
אנונימית
ברור
כן כולנו רבים עם ההורים לפעמים
כן, זה נורמלי לגמרי
ברור, כולם רבים לפעמים
באותו הנושא: