9 תשובות
לא סופרים קלוריות, אוכלים דברים מזינים, פחמימות מורכבות וחלבונים
שואל השאלה:
^גם אם אני אוכל דברים כאלו זה לא יעזור אם זה יחרוג מהכמות שהקצבתי לחיטוב, אני צריכה את הגרעון הקלורי השלילי.
^גם אם אני אוכל דברים כאלו זה לא יעזור אם זה יחרוג מהכמות שהקצבתי לחיטוב, אני צריכה את הגרעון הקלורי השלילי.
אנונימית
אה, את הולכת לדיאטנית?
שואל השאלה:
לא דיאטנית
פשוט כל המטרה בחיטוב זה לאכול פחות קלוריות ממה שאני שורפת
לא דיאטנית
פשוט כל המטרה בחיטוב זה לאכול פחות קלוריות ממה שאני שורפת
אנונימית
תלכי לדיאטנית שתעזור לך לבנות תפריט אשי
400 קלוריות זה די כלום
את בגירעון של איזה 2000 קלוריות לא הבנתי? תפנקי קצת אה
אם את פחות מבינה או עושה גירעון מוגזם אז חבל את תהיי שלד בקטע רע.
בכל מקרה לשאלה שלך
120 גרם חזה עוף/פרגית/דג אמנון, קצת אורז וסלט/ירקות חתוכים פשוט(בלי שמן...)
את בגירעון של איזה 2000 קלוריות לא הבנתי? תפנקי קצת אה
אם את פחות מבינה או עושה גירעון מוגזם אז חבל את תהיי שלד בקטע רע.
בכל מקרה לשאלה שלך
120 גרם חזה עוף/פרגית/דג אמנון, קצת אורז וסלט/ירקות חתוכים פשוט(בלי שמן...)
אנונימי
שואל השאלה:
^היי הכל בסדר
לא הבנת נכוןן,
חיפשתי פשוט ארוחה עם 400 קלוריות, לא התכוונתי שאני אוכל רק את הארוחה הזו.
הכל בסדר
^היי הכל בסדר
לא הבנת נכוןן,
חיפשתי פשוט ארוחה עם 400 קלוריות, לא התכוונתי שאני אוכל רק את הארוחה הזו.
הכל בסדר
אנונימית
אהה אופסיי :)
הבנתי הבנתיי
בהצלחה לך ;)
הבנתי הבנתיי
בהצלחה לך ;)
אנונימי
שואל השאלה:
^סבבה תודה רבה בכל זאת
^סבבה תודה רבה בכל זאת
אנונימית
באותו הנושא: