התגייסתי לפני כמה ימים והחזירו אותי הביתה כי החליפו לי תפקיד ו
אמרו לי לחזור מחר לתל השומר וכתוב בדף שנתנו לי להיות שם בשעה 8 אני באמת צריכה להיות שם בשעה 8 אם כבר עברתי את השרשרת חיול??? אני גם גרה שלוש שעות משם וזאת פעם ראשונה שלי על האוטןבוסים האלה אז אני בטח אסתבך