6 תשובות
אין למה לגלח את החזה
את הבית שחי כן
אנונימית
לא רק את השחי
לא יפה שלי תעשי שעווה חוץ מהרגליים בית שלי ומפשעה
יגדל לך ויגדל תאמיני לי אל תתעסקי בשטויות
רק את בית השחי בבטן זה יגדל עוד ועוד אז עדיף כבר להשאיר ככה
אם את בת כן