התחברות
הרשמה
לקחתי גלולה ואני ממש מפחדת פעם ראשונה שלי שבלעתי כדור או שלקחתי גלולה
תרגיעו אותי בבקשה
31 באוגוסט 2022, 18:37
גלולות
תשובה אחת
הכל בסדר זה יעבור תשתי ותחושה תעבור לך ובסוף תתרגלי
אומרת לך בתור מישהי שלוקחת גלולות כבר מעל חצי שנה
ש
שם שלא תפסו
באותו הנושא:
לקחתי אחרי יומיים גלולות פעם ראשונה, יומיים אחרי קבלת המחזור, זה בסדר?
אם לקחתי גלולה בפעם הראשונה אתמול
לקחתי גלולה ראשונה ביום הראשון של המחזור אבל קיבלתי מחזור בבוקר והתחלתי בערב זה עדיין בסדר?
לקחתי גלולה לפני כמה דק ויש לי שירותים ואני מפחדת שזה ייצא בשירותים
לקחתי ריטלין פעם ראשונה ואני ממש לחוצה שזה ישפיע עליי לרעה או בכללי אני מפחדת
שכחתי אם לקחתי היום גלולה אז לקחתי עכשיו אני מפחדת שבלעתי 2 גרוע??
לקחתי עכשיו את הגלולה הראשונה, תוך כמה זמן אני ארגיש נפיחות והשפעה של הורמונים וזה..?
קמתי וחזרתי לישון ולא זכרתי אם לקחתי גלולה או לא ופשוט לקחתי עוד אחת עכשיו ואני מפחדת שלקחתי פעמיים.. מה לעשות?
אפשר להחליף גלולות אם לקחתי פעם אחת גלולה יותר חזקה ואני קוצה לחזור לגלולות הרגילות שתמיד לקחתי?
התחלתי לקחת גלולות. לקחתי את הגלולה הראשונה ביום הראשון של המחזור, תוך כמה זמן אמור להפסיק הדימום לגמרי?
אני ביום הראשון למחזור ובטעות לקחתי גלולה יקרה לי משהו ?