3 תשובות
תחפשי בגוגל מה קורה אם לוקחים בטעות שתים..
כי אני לא יודעת מה זה יכול לגרום אבל לא נראלי זה כלכל מסוכם
אני בטוחה שלא גזה נורא אם לקחת שוב, אין כלכל מה לעשות עם זה כרגע, אז תשכחי מזה פשוט לעכשיו
אבל תספרי לאמא או אחות קרובב
אולי כדי שתתיעצי עם רופא נשים
באותו הנושא: