התחברות
הרשמה
אין שביתה מחר בחטיבות, אבל חצי מהמורים שלנו בארגון המורים, אני חוזרת או לא?
מה נסגר
31 באוגוסט 2022, 19:47
שביתה
מורים
משרד החינוך
חטיבת ביניים
3 תשובות
אין שביתה בחטיבות
T
Tzlil22
לא
ק
קראו לי אושרייי
אין שביתה לצערי
$
$yunoxbell$
באותו הנושא:
לא הבנתי יש שביתה גם לחטיבות? (החטיבה והתיכון שלנו הם אותו בית ספר)
הבית ספר שלי זה חטיבה ותיכון ביחד זה אומר שגם בחטיבה יהיה שביתה ? חצי מהמורים שלנו שנם מורים של תיכון כי זה אותם מבנים
לא הבנתי...יש שביתה או משהו ב1 לספטמבר?לא לומדים בחטיבות?
תיהיה שביתה גם בחטיבות?
יש שביתה בבית ספר שלנו לכיתות ח אם התיכון והחטיבה ביחד?
יש שביתה בחטיבות ביינים או לא??
הולך להיות שביתה בחטיבות?
אם החטיבה והתיכון שלי מחוברים (יעני אותו בית ספר אותו מקום) אז גם לחטיבה יש שביתה?
נכון לעכשיו בחטיבות מתוכננת שביתה?
האם יש סיכוי שגם בחטיבות תהיה מחר שביתה?
שיר לקליפ סיום - אנחנו עושים קליפ סיום חטיבה למורה שלנו אחרי 3 שנים איזה שיר מומלץ?