3 תשובות
אני יודע שבתיכון שאני למדתי בו יש שני מקצועות בחירה אבל אם לא אין לך שני מקצועות בחירה מדעיים (גם תכנות נחשב) אז צריך לעשות מבוא במקצוע מדעי בכיתה י
אני די בטוח שככה זה הלך
אני די בטוח שככה זה הלך
מה שלומדים במדעים בחטיבה
מה שלומדים במדעים בחטיבה
באותו הנושא: