2 תשובות
כדי לקבל תעודת בגרות אם לא עושים שתי מגמות מדעיות אז צריך לעשות בכיתה י שיעור על מבוא ביולוגיה/כימיה/פיסיקה זה תלוי במה שהבית ספר בוחר ואם בחרת בשתי מגמות מדעיות אז ישלך פטור מזה
באופן כללי צריך להשיג בזה עובר כדי לקבל תעודת בגרות אז תשקיע מינימום אבל עדיין ברמה של לעבור
באופן כללי צריך להשיג בזה עובר כדי לקבל תעודת בגרות אז תשקיע מינימום אבל עדיין ברמה של לעבור
^^^ולא עושים את זה בכיתה ט/ח זה לא קשור- כנראה זה קשור לכיתת מופת שיש לכם או משהו
באותו הנושא: