7 תשובות
שואל השאלה:
דיברתי איתם והם אמרו לי שאם הם יראו שבאמת לא טוב לי שמה אז אני אחזור אבל אני לא מאמינה שהם באמת יקיימו את זה זה מרגיש כאילו אין מישהו שיהיה תמיד בשבילי ובאמת יקשיב לי
אנונימית
אויי ניסית גם לדבר עם המשפחות האומנה שלך שאת רוצה לחזור לסבים שלך ?
שואל השאלה:
לא אני מתביישת לדבר איתם אני לא מרגישה בבית בכלל
אנונימית
אהה אז אין לי מושג סליחה אבל אם את צריכה מישהו לספר לו דברים שקורים לך או סתם לדבר את תמיד מוזמנת לדבר איתי ואני ינסה לעזור לך כמה שאני יכולה
אויי באמת שאני לא יודעת מה להגיד אבל דיברת עם הסבים שלך על זה ואם את צריכה אם מישהו לדבר או סתם להיות ידידה אני פה
שואל השאלה:
אוף באמת פליז שיהיה תשובות אני מאבדת את עצמי כבר באלי למות
אנונימית
שואל השאלה:
זה מרגיש שעברתי יותר מידי בחיים האלה באמת שבאלי למות
אנונימית