9 תשובות
שואל השאלה:
אבל הם באמת מחייבים אותי ברמה שהם אומרים שאם אני לא אלך לשמה זה יהיה עם בית משפט ואפילו בחגים ובסופשים אני לא אוכל ללכת לסבים בלי אישור כאילו דפאק הם רציינים- מנסים להרחיק אותי מהפאקינג משפחה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
לא אכפת לי שיזדיינו אני אלך לסבים שלי כמה שבאלי אם אני מתגעגעת אליהם
אנונימית
אני לא מבין בזה צריך לדבר עם עורך דין משפחה שמבין בנושא לא אנשים בסטיפס
שואל השאלה:
ברור לי ולמשפחה יש עורך דין אבל הזאתי שמחליטה לבסוף מה יהיה איתי היא בקשר עם האלה שאחראים על האומנה
אנונימית
שואל השאלה:
וזה ברור לי שהם יצאו צודקים ויחייבו אותי ללכת לשמה למרות שאני לא רוצה ויכולה נפשית ( אני באה לשמה ובוכה כל היום לסבים שלי בטלפון)
אנונימית
שואל השאלה:
סורי שאני חופרת אבל באמת זה סיטואציה מעצבנת ובאמת באלי למות
אנונימית
שואל השאלה:
באיזה גיל זה נחשב מבוגרת?
אנונימית
אם את מבוגרת מספיק את יכולה להחליט איפה את גרה תדברי עם עו"ד משפחה
את צריכה להצטייד בעורך דין כדי להגן על עצמך