התחברות הרשמה

בקשר למילה/קיצור "לול" שכותבים בכוונה לצחוק

אומרים לול או אל או אל?
1 בספטמבר 2022, 19:35
מילים    
5 תשובות
lol
ק
קאקאשי
לול
במבה 4
זה אותו דבר, אפשר להגיד לול ואפשר להגיד אל או אל
o
ori...
אומרים לול או lol שזה אותו דבר.
אל או אל זה פשוט להגיד את האותיות במילה "lol".
מ
מַר כֹּהֵן
לול
T
Thai BL
באותו הנושא:
כל אחד כותב מילת המשך למילה שמי שמעליו כתב(זה לעבודה בספרות;-))
אם כותבים Q באנגלית זה קיצור למילה כאילו?
איך כותבים I will במילה אחת בקיצור?
איך כותבים את הקיצור למילה "ארץ ישראל"?
שכותבים I'd זה קיצור של מה?
איך כותבים את הקיצור של המילה Because באנגלית?
איך כותבים את המילה little בקיצור?
איך כותבים קיצור למילה "מהשינה שלהם"?
שכותבים לכם "חיים" זה קיצור של חיים שלי?
יש קיצור למילה miss- גברת ? כמו שכותבים mr - מיסטר
למה לבנים שקוראים אלכס קוראים סשה כאילו שזה קיצור, מה הקשר בין המילה אלכס לסשה?