9 תשובות
בוודאי
מניסיון אישי לא
לא יודעת למה אבל זה מבייש אותי ולא נעים
לא יודעת למה אבל זה מבייש אותי ולא נעים
ברור, שיח כנה ופתוח הוא הדבר שהכי חשוב בטיפול.
שואל השאלה:
זה לא הורס את הקשר? זה נראה כמו ביקורת כלפיה?
זה לא הורס את הקשר? זה נראה כמו ביקורת כלפיה?
אנונימית
לא הייתי משתפת את הפסיכולוגית כן הייתי רומזת לה בשפת גוף קלאסית קלה- ובמידה שהיא לא מקצועית מספיק כדי להבין אותה... הקשר שלכן נובע מכך שאת משלמת לה - היא עושה את העבודה שלה.
גם בהנחה שזה נראה כמו ביקורת כלפיה - את משלמת לה ומגיע לך את חווית הטיפול הכי טובה שאפשר
גם בהנחה שזה נראה כמו ביקורת כלפיה - את משלמת לה ומגיע לך את חווית הטיפול הכי טובה שאפשר
שואל השאלה:
למה לא היית משתפת?^
למה לא היית משתפת?^
אנונימית
כי אני חושבת שפסיכלוגית צריכה לדעת מספיק שפת גוף (כן הייתי מקצינה קצת יותר) כדי להבין את זה...
כן
אם היא פסיכולוגית טובה את יכולה להגיד לה הכול. פסיכולוגים לא באים ממקום של לשפוט אותך ולהעביר ביקורת על המחשבות והרגשות שלך. ברגע שאת אומרת שאת מרגישה משהו - גם אם זה כלפיי הפסיכולוגית, היא תנסה להבין איתך מה גרם לך להרגיש ככה או אם זה דפוס שחוזר על עצמו אצלך שאת נפגעת מדברים דומים וכו. היא שם כדי לעזור לך להבין את עצמך ומשם להשתפר
באותו הנושא: