9 תשובות
שואל השאלה:
של השאלה יעני
אנונימית
אהה אוקי
התמונה עדיף
שטוחה
לדעתי יותר יפה התמונה הזאת יותר יפה מבטן שטוחה כי זה מראה שכולנו בני אדם, ושלא צריך להתבייש במראה שלנו.
כמו במתמונה
שואל השאלה:
התמונה כאן
אנונימית
איזה תמונה
בתמונה היא נראת לגמרי מעולה איך אפשר יותר רזה