5 תשובות
זה ממש לא נורא
לא נוראי אני קראתי מגיל 13
כולם לרוב עושים בגילאים האלה פשוט אף אחד לא מדבר על זה בגלוי בגלל שזה נושא מביך
לא נורא
אני לא רואה בזה משהו נורא, פשוט כמו כל דבר לא להגזים ולהבין שזה רק ספר ולא דבר מציאותי
את נורמאלית.