9 תשובות
שואל השאלה:
זה כן מזיז לי. בא לי לבכות. אפילו הילדה החדשה מקבלת יותר תשומת לב היום מאשר אני קיבלתי מתחילת שנה. ואני כן מנסה לחייך ולענות בנחמדות ולא בביישנות
זה כן מזיז לי. בא לי לבכות. אפילו הילדה החדשה מקבלת יותר תשומת לב היום מאשר אני קיבלתי מתחילת שנה. ואני כן מנסה לחייך ולענות בנחמדות ולא בביישנות
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
אני אמורה לדבר עם המחנכת בהפסקה, אספר לה :)
תודה
אני אמורה לדבר עם המחנכת בהפסקה, אספר לה :)
אנונימית
כשהייתי בבית ספר היה לי הרבה יותר גרוע
אנונימי
תתעלמי גם אני יושבת לבד בכיתה וזה הכי טוב ככה לומדים יותר טוב ומרוכזים פשוט תנסי ליצור חברים בשכבה או אפילו עם שכבה מעלייך
אולי אתם מספר אי זוגי בכיתה?
שואל השאלה:
מה זה קשור
מה זה קשור
אנונימית
עאלק הכל יהיה בסדר. במקרה הטוב "יהיה בסדר". אבל להגיד "הכל יהיה בסדר" זה קצת צביעות
אנונימי
אם יש מספר אי זוגי בכיתה אז תמיד ישאר מישהו בלי בן זוג
הי יקרה,
לא יכולה לדמיין כמה וודאי את מרגישה עכשיו פגועה ודחויה על ידי הילדים בכיתה. שומעת ממה ששיתפת את הבהלה ממה שאת חווה ברגעים האלה, ומתארת לעצמי שזה מפחיד אותך ההרגשה והמחשבה על להיות לבד.
יקרה אני מזמינה אותך לשתף מבוגר שאת סומכת עליו, אולי אחד ההורים, מורה או יועצת.
אני מזמינה אותך אלינו אם תרצי לשתף יותר או לפרוק בצ'אט של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), אחד המתנדבים יהיה שם בשבילך לשיחה אישית ואנונימית. ננסה להקשיב, לתמוך ולסייע לך.
בינתיים שולחת כוחות,
מתנדבת סה"ר
https://sahar.org.il/
לא יכולה לדמיין כמה וודאי את מרגישה עכשיו פגועה ודחויה על ידי הילדים בכיתה. שומעת ממה ששיתפת את הבהלה ממה שאת חווה ברגעים האלה, ומתארת לעצמי שזה מפחיד אותך ההרגשה והמחשבה על להיות לבד.
יקרה אני מזמינה אותך לשתף מבוגר שאת סומכת עליו, אולי אחד ההורים, מורה או יועצת.
אני מזמינה אותך אלינו אם תרצי לשתף יותר או לפרוק בצ'אט של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), אחד המתנדבים יהיה שם בשבילך לשיחה אישית ואנונימית. ננסה להקשיב, לתמוך ולסייע לך.
בינתיים שולחת כוחות,
מתנדבת סה"ר
https://sahar.org.il/
באותו הנושא: