11 תשובות
אז תמצאי בן זוג אם בא לך?ובלי לחץ,לכל זמן ועת
להבין שזוגיות זה לא הכל אבל אם זה ממש מדכא אןתך תבקשי שיכירו לך חברים שלהם
וואו מבינה אותך):
מצטרפת לשאלה
אנונימית
בסופו של דבר את רק מרגישה לבד מולם ובזה את צריכה להתרכז.
הפיתרון הוא לא למצוא זוגיות, אלא להפסיק להרגיש לבד מולם
תתרכזי בעצמך יום אחד גם הנסיך שלך יגיע קצת סבלנות
שואל השאלה:
זה הקטע שכבר התייאשתי כל הבנים שהייתי איתם פשוט היו נוראים אחד בגד חלק נעלמו פשוט אין לי כוח כבר בא לי זוגיות נורמלית להיות עם בן אדם שבאמת יעריך אותי למה רק לחברים שלי מצליח והם מוצאים אנשים שבאמת אוהבים אותם ולא משחקים בהם ורק אני נתקעת עם אנשים חסרי לב אין לי כוח לזנ כבר פשוט מרגישה לבד ושאף אחד לא אוהב/ יאהב אותי
אנונימית
וואי ממש מבין אותך.
אבל תראי זה לא תלוי בך.
ככל שיותר תחפשי את זה ותרצי את זה בנרות, ככה יבואו אותם אנשים שהיו בעבר.
אם תהיי סבלנית ותלמדי לעבוד על עצמך כדי שיגיע מי שמתאים לך באמת.
זה יהיה האדם הכי נכון.
שואל השאלה:
אני באמת הכי לא מחפשת את זה והכי לא לחוצה לגבי זה פשוט הגיעו האנשים הלא נכונים ורק עשו לי רע וגרמו לי להיסגר, אני עובדת על עצמי עובדת כל הביטחון שלי, אני מתאמנת בחדכ קצת לנקות את הראש ולהיות באמת הגרסה הכי טובה של עצמי אני באמת לא מחפשת את זה זה תמיד מגיע בספונטניות ופשוט נופלים עליי כל הסטוציונרים אין לי כוח לזה כבר זה פשוט גורם לי להרגיש חרא לראות את כל החברים שלי בזוגיות בריאה וטובה אני באמת הכי מפרגנת ושמחה בשבילם בעולם אבל שזה מול הפרצוף שלי כל יום זה כואב
אנונימית
מבין אותך וזה כואב
אבל תדעי שבסוף אותם אנשים שנפגעו ועברו כמה שיותר.
הם אלא שמכירים את עצמם ואת החיים הכי טוב ולכן הם ילמדו מהטעויות שלהם וידעו לפעול נכון בעתיד.
מאמין בך כי אני עברתי ואפילו עובר את זה באותה מידה
שואל השאלה:
ברור, למדתי המון מהטעויות שלי ומהמקרים שקרו מקווה שיום אחד זה ישתפר ויהיה בסדר כרגע זה לא נראה ששום דבר זז כל פעם רק קורה משהו גרוע יותר אבל מקווה שיהיה בסדר בסוף
וממש תודה מעריכה ❤
אנונימית
בהצלחה