5 תשובות
שואל השאלה:
^אני לא ישנה עם מזגן...
אני ישנה עם מאוורר כי המזגן אצלי מרכזי
אנונימית
כנראה שלא כולם עכשיו חולים מהמזגן
יכול להיות שלא נדבקת אולי זה סתם מהמזגן
אם יש כאבי שרירים אז קורונה
שואל השאלה:
מת לי הנחיר**
אנונימית