התחברות
הרשמה
למה יש אנשים שחושבים שהמוות של עידן אוחיון מזוייף?
אתם לא חושבים שזאת ממש חוצפה וזלזול לומר דבר שכזה?
יהי זכרו ברוך.
7 בספטמבר 2022, 23:01
עידן אוחיון
פטירה
3 תשובות
שאלה טובה
ח
חרא שלי1
גם אני חשבתי, טראומת גוועלד
S
Savta_Stips
כי הם משועממים
.
.Shahar
באותו הנושא:
למה אנשים כאן מנסים לעודד אנשים שחושבים שהם מכוערים?
אנשים שחושבים שהביטוי מהתורה "איש איש באמונתו יחיה" תכנסו לפה...
העולם מלא באנשים זהב שחושבים שהם חרא בגלל אנשים חרא שחושבים שהם זהב
אנשים שחושבים שיש משהו אחרי המוות
לכל האנשים שחושבים שצריך לעשות עונש מוות למחבלים.
עכשיו שחושבים על זה, המוות של טוני (איירון מן) היה אירוע קאנוני נכון?
ידעתם שיש אנשים שחושבים שמחברת המוות זה רק סרט ולא אנימה?
למה יש אנשים שחושבים של אנשים שהגיעו מאפריקה יש יותר גדול מאנשים "רגילים" .
למה יש אנשים שחושבים שהמוות הוא מקום יותר טוב?
למה אנשים מאשימים במוות של עידן אוחיון את האנשים הלא נכונים?
למה קיימים אנשים שחושבים שהם יכולים לעשות הכל כולל להטריד אנשים אחרים?