5 תשובות
^
בטח שיש, שום דבר לא מבטיח שהיא תשובץ בתאגד קדמי.
אולי שינו את זה, אבל בעבר היה בוודאות.
עכשיו ראיתי ששינו את זה.
התשובה שלי היא עדיין לוחמת פקל חובשת, וגם זה תלוי איפה.
אני באופן אישי יותר מתחברת לעניין הלחימה מאשר עניין הרפואה.
קרבי זה הכי, אחותי.
אין פרמדיק בעורף.
אני הייתי יותר מתחברת ללוחמת פקל חובשת.
כי זה יותר סיכויים ללוחמה, וזה יותר משמעותי מלהיות פראמדיק בעורף.
פרמדיקית, תפקיד נהדר.