9 תשובות
סתם ילדותי אל תעשי את זה תהיי בוגרת תתעלמי ממנה וזהו
שואל השאלה:
אי אפשר להתעלם ממנה כשהיא מסיתה את כל החברות שלי נגדי ואף אחת לא מדברת איתי
אנונימית
תגידי לה פנים מול פנים מה את חושבת שהיא עושה ותגיד לה להפסיק
למה יש לך חבורת ילדות בכיתה ז
אה מכיתה ז לא משנה
את האמת אני גם עוברת דברים כאלה בבית ספר,השפלות , הצקות וכו'
ולדעתי זה ילדותי לגנוב לה את החבר
תנסי לדבר איתה,עם הילדות שמשפילות אותך
אם זה לא עוזר את תמיד יכולה לפנות למישהו/להחזיר להן
למה את מסתובבת עם ילדים בכיתה ז'?
ומה עם החבר שלה גם הוא בן אדם את רוצה סתם להתחיל איתו סתם לצאת איתו במיוחד שהוא פעם היה מאוהב בך ואז שימאס לך שתשיגי את המטרה שלך לזרוק אותו זה לשחק באנשים אל תהיה כזאת

תדברי עם החברות שלך תנסי להסביר להם מה שאת מרגישה ואם הן עדין לא משתנות ועדין מושפעת מהילדה החדש אז תשחכי מהן הן לא באמת חברות תחפשי חבורה חברות חדשות ולפעמים עדיף אפילו להיות לבד ולא עם חברים כאלה
אנונימית
^היא התכוונה שהן חברות מאז שהן היו בכיתה ז עד עכשיו שהן עלו לכיתה י היא לא התכוונה שהחברות שלה בכיתה ז והיא בכיתה י הן כולן ביחד באותה כיתה
אנונימית