10 תשובות
כי הן מרגישות שזה מוקדם מדי או שהן רוצות להכיר אותו יותר
כי זה שבא למישהי להתכתב לא אומר שבאלה לצאת לדייט. איפה הקשר בין הדברים שזה מחייב אחד את השני???
שואל השאלה:
אבל כשאתן מכירות אותו באפליקציית היכרויות נגיד
אנונימי
מה זה כש? למה אתה יוצא מנקודת הנחה שהייתי או מישהי פה בסטיפס היתה פעם בסיטואציה כזאת והתנהגה ככה?
כל אחת היא אחרת ואנחנו לא יודעות מה הבנות שאתה מדבר עליהן חושבות. תשאל אותן פשוט
יש מצב שאני אדבר איתו אבל אני לא בקטע שלו. פשוט בן אדם נחמד אבל לא הטעם שלי
שואל השאלה:
ותחליקי לו ימינה באפליקציה נגיד ? למישהו נחמד אבל לא בטעם
אנונימי
שואל השאלה:
או שאת לא מדברת על מראה
אנונימי
אני גם שואל את עצמי
מדבר עם מישהי כבר 4 חודשים יום יום וידאו טלפון יודע הכל עלייה אפילו איזה צבע הדג שהיה לה בכיתה ג
אנונימי
זה יותר נוח להתכתב וגם כי זה מפחיד
^^ וואי באמת