7 תשובות
לא אבל כן הייתי לוקחת את הכסף
איך השגת??
אנונימית
שואל השאלה:
ניראה לך שהשגתי? חחח הלוואי
סתם עלה לי לראש אם אנשים היו לוקחים את זה ב300 שקל
ניראה לך שהשגתי? חחח הלוואי
סתם עלה לי לראש אם אנשים היו לוקחים את זה ב300 שקל
אנונימית
לא, האף שלי סבבה ואני לא הייתי רוצה לנתח את עצמי משום בחינה.
ברור
למרות שאני מת על האף שלי תמיד אפשר יותר טוב ובשביל 300 שקל למה לא
אנונימי
כן ומוכר את זה במחיר רציני יותר למישהו שלא נראה מושלם כמוני
באותו הנושא: