6 תשובות
את מכניסה את הכרטיס עוד הפעם ומבקשת מהנהג להעביר פעמיים
יש לך שם פלוס ומינוס פשוט תלחצי על הפלוס
אם זה עדיין עם הליד הנהג - את אומרת לו "פעמיים בבקשה" ואחרי כמה שניות מכניסה למכונה
אם זה עם המסכים- יש שם כמות תשני אותה לשתיים ואז ואת מניחה את הכרטיס
שואל השאלה:
תודה
אבל אני כן צריכה לשלם על אחותי בת ה3?
אנונימית
אנשים אתם לא נורמלים, ילד מתחת לגיל 5 לא משלם בכל אמצעי התחבורה הציבורית!!!

ילד מתחת לגיל 5 פטור מתשלום עבור נסיעה בתחבורה ציבורית, אם הוא מתלווה לנוסע ששילם את דמי הנסיעה (הפטור ניתן לילד אחד בלבד על כל נוסע בעל כרטיס).

ילדים וילדות עד גיל 5, לא נדרשים לשלם, במידה והם/ן נוסעים/ות בליווי נוסע/ת ששילם/ה דמי נסיעה. הפטור הוא עבור ילד/ה אחד המתלווה לכל נוסע/ת בעל כרטיס נסיעה תקף.

ילדים/ות עד גיל 5 שאינם פטורים/ות מתשלום, זכאים/ות להנחה של 50%, בדומה לילדים ונוער מעל גיל 5.