9 תשובות
זה לא קשור לאןניברסיטה
זה קשור למקצוע שתבחרי ללמוד, יש כאלה שעם כימיה יהיה לך יותר סיכוי להתקבל, ויש מקצועות שעם פיזיקה יהיה לך יותר סיכוי
שואל השאלה:
נכנסתי לאתר של אונברסיטת תל אביב וכתוב שהם לא מקבלים אנשים שאין להם 5 יחידות בפיזיקה
אנונימית
שואל השאלה:
נגיד אני רוצה הנדסאות כתוב שלא מקבלים
אנונימית
אז כן כנראה לא יקבלו אותך
תמיד אפשר להשלים אקסטרני
אני לא יודעת לגבי אוניברסיטת תל אביב אבל אפשר גם לעשות מכינות, לדוגמא התואר שלך מצריך ממך ידע של 5יחל פיזיקה ולא היית במגמת פיזיקה בתיכון, את יכולה לעשות מכינה מהאוניברסיטה או משהו כזה ומכינות בדרך כלל חצי שנה-שנה ויש לך את כל החומר של ה3 שנים בתיכון (כלומר המגמה).
שואל השאלה:
אמאלה מה שנה? זה הרבה יחסית
אנונימית
שמעי זה תלוי במכינה ובכמה מהר את לומדת, וכמו שכבר אמרו מכינה זה כמו קורס באוניברסיטה רק שזה לא נותן נקודות לתואר. וחוץ מזה את כן יכולה להתקבל לאוניברסיטת תל אביב אני חושבת שה5 יחל פיזיקה זה פשוט בונוס לאלו שעשו, אם יהיה לך פסיכומטרי 700+ אני בטוחה ש98% מהדברים יהיו לך פתוחים ומקסימום אם לא מכינה תעשי אקסטרני ל5 יחל פיזיקה אם זה באמת שווה לך ללכת ללמוד את התואר שאת רוצה (כלומר אחרי התואר יחטפו אותך במשק עם שכר התחלתי של לפחות 6k מעל הממוצע במשק עם אופציה של קידום) או שאת באמת רוצה ללמוד את התואר ואוהבת את הנושא.
וגם שנה זה לא הרבה ביחס ל3-4 שנים של מגמה :\