6 תשובות
לא כל כך 4-5 זה אותו דבר רק הבדל של אנסין , אני מבחירה שלי למדתי 5 וזה קשוח עברתי ל4 ואני מצליחה יותר זה רק אבדל של אנסין בבגרויות , אפילו תשאלו את המורים
תלוי למי. לא לומדים לדבר שם ולכן תכלס זה לא משנה.
86
וואי זה הכי בקטנה
מודל g עוד איכשהו קצת שפה גבוהה יותר אבל כל השאר בדיחה
השפה עצמה במבחנים היא כן די גבוהה (באנסינים וביצירות הספרותיות) אבל השאלות במבחנים בנויות כך שלא צריך ידע ברמה גבוהה באנגלית כדי לענות עליהן, בייחוד כשאפשר להיות עם מילונית.
יחסית לשאר ההקבצות ברור שגבוה
תכלס יחסית לכמה שאמורים לדעת לדעתי הרמה ממש נמוכה
בגדול מחשיבים 5 אנגלית כיחסית פשוט ושיעבוד להרבה אנשים גם שלא באמת יודעים אנגלית.
אני באופן אישי מסתדרת ב4 אבל שום סיכוי שאצליח להצליח ב5. גדול עליי.
לפחות אם אני מצפה לעשות את זה בלי יותר מדי השקעה.