11 תשובות
שואל השאלה:
^יש לה טלפון ממש ישן בלי אפשרויות כאלו ואני מדברת איתה פעם ביום אבל לאיזה חמש דקות. אני פשוט לא יודעת מה לעשות כי זה קשה
אנונימית
אני אומרת תלכי אליה ונכון שזה לא נעים לשמוע אבל אני בטוחה שגם לה זה לא נעים לשמוע לכי תהיי איתה תגרמי לה להיות שמחה שלא תצטערי על זה מאוחר יותר תנצלי כל רגע ורגע שיש לך איתה זה לא מובן מאליו
אני סבתא רבתא שלי נפטרה בפסח הזה היא הייתה בת 102 לכולנו ידענו שזה יקרה מתישהו
וסבתא מצווה של החברה הכי טובה שלי אני בכיתי ולא רקדתי ולא עשיתי כלום כי היא גססה והייתה לי תחושה רעה וכמה שעות אחרי היא נפטרה ואני יודעת זה לא אשמתי אבל באמת שגם שלא כל כך הייתי קשורה אליה בכיתי את נשמתי ועזרתי לקבור אותה והייתי נותנת כזה הרבה דברים כדי לדבר איתה , תנצלי את זה שיש לך סבתא או סבתא רבתא עד הרגע האחרון
שואל השאלה:
^^^אני נמצאת אצלה לרוב רק בסופש ואני דיברתי היום רק עם סבא שלי כי קרה לה משהו קשה והיא ישנה, שלא נדבר על זה שהוא היה על סף בכי ורציתי לשבור איזה משהו. ואמא שלי בוכה ואני פשוט מחבקת אותה פשוט בלי רגש, כואב לי ממש לשמוע ולראות את כולם ככה אבל אני לא יודעת כבר למה זה ככה
אנונימית
שואל השאלה:
^אמא שלי רוצה שאני אמשיך עוד פעם עם הכתיבה (בעבר כתבתי כל מיני שירים וכד)
אנונימית
אין לך מה להרגיש רגשות אשם
המוח שלך מדחיק את זה כי את מפחדת מהגרוע ביותר
זה לא שאת לא סובלת אותה ולא אכפת לך את מתרחקת כי בפנים את מפחדת לאבד אותה

תנסי אולי כן ללכת שוב על כתיבה או פסיכולוג כדי שתוכלי כן לחוות איתה עוד קצת
לדעתי ברגע שתתחילי לכתוב את תקבלי חשק
שואל השאלה:
^המ רק שתדעו שהמצב שלה הדרדר ויש לה כמה ימים
הלכתי אליה ודיברתי איתה אפילו שהיא לא בהכרה מוחלטת ובכיתי, הרבה
אני לא יודעת כלכך מה לעשות אבל אני אתמודד
אנונימית
בכל מקרה אל תאשימי את עצמך הגוף שלנו הישרדותי והןא עושה הכל כדי לשרוד חלק מקבלים מוות ככה
וחלק מדחיקים תדעי שזה לא אשמתך
אני שמחה שדיברת איתה את מצליחה להתמודד יפה
אני פה בשבילך
אני מכירה אצ זה די מקרוב ילד שליוויתי נפטר
שואל השאלה:
^תודה רבה3>
אנונימית