5 תשובות
דונה ויקטוריה
דלתא חזיות איכותיות, באורבניקה זה ממש זול ונהרס אחרי כביסה (מתקמט), אם אין לך בעיה לכבס ידנית אז תנסי אורבניקה אבל אם את רוצה משהו איכותי לאורך זמן עם כביסות והכל אז דלתא או aerie כמו שזאת שמתחתיי אמרה באמת
אנונימית
אני קונה תמיד בaerie יש לי חזיות משם שקניתי עוד מלפני הצבא (והתגייסתי לפני 5 שנים) ועדיין טובות ולא התקלקלו ולא נהרסו.
אם יש לך תקציב גדול - בוניטה דה מאס.
אם לא - פמינה.
אם לא - פמינה.
חברה שלי אמרה ממש טוב דלתא
אנונימי
באותו הנושא: