6 תשובות
שואל השאלה:
ואני בן 17
ואני בן 17
אנונימי
אני מתכוונת שבגלל שזה יום שבת אז הכסף לא שווה.. אין הרבה לקוחות וטיפים
אבל בהצלחה שוב
אבל בהצלחה שוב
וגם הכסף הולך לדברים רעים כמו תרופות וטיפולים
אין ברכה בכסף שחיללו עליו שבת
אין ברכה בכסף שחיללו עליו שבת
אנונימי
שואל השאלה:
איך לא אני מקבל מעל המינימום בנוסף אני מקבל גם 150%
איך לא אני מקבל מעל המינימום בנוסף אני מקבל גם 150%
אנונימי
לא טוב לעבוד בשבת, הכסף לא שווה
אבל בהצלחה
אבל בהצלחה
אסור לעבוד בשבת.
אנונימי
באותו הנושא: