5 תשובות
התחילה איתך אולי?
אולי להתחיל איתך
רוצה אותך
שואל השאלה:
אני סטרייטית :(
אנונימית
אולי כדי להתחיל איתך או פשוט כי נראת נחמדה ומגניבה.
עד שאת לא רואה סימנים ברורים שהיא בקטע (מזמינה אותך לדייט או משהו) שלך אל תצייני שאת סטרייטית, זה סתם יהיה מביך.
באותו הנושא: