3 תשובות
זה מכספי הפנסיה של ההורים שלה פשוט הדירה רשומה על שמה זה הכל
הכעס הוא על חוסר הכנות. מובן שמחמירים איתה בגלל יריבות פוליטית ומובן שהיא יכולה להילחם למען החלש למרות הדירה, אך הטיימינג שבו גילו את הדירה שהיא הסתירה (היא לא הזכירה אותה וכל הזמן אמרה שלה "לא תהיה דירה"), בדיוק לאחר שהיא הוציאה פשקיווילים כנגדה והאשימה חרדים, טרפה את הקלפים. בנוסף לכך, מיד אחר כך נחשף שלאביה, שלטענתה קנה את הדירה מכספי הפנסיה שלו ועכשיו "יהיה עני" (לדבריה), יש עוד כמה דירות.
חלק גדול מהקמפיין שלה מבוסס על זה שאין לה דירה. אז יש שני אופציות או שזה דירה שלה ואז הקמפיין שלה בככל כולו שקר או שההורים שלה רכשו דירה על שמה שזה הפרה של חוקי המס (יש מס דירה שניה)
באותו הנושא: