5 תשובות
כן יש לה
סתם כולם עצבנים כי היא אמרה אה לא יהיה לי דירה בחיים כי יוקר המחיה לא מאפשר ושנייה אחרי מתגלה שיש לה דירה ועוד בתל אביבב
סתם כולם עצבנים כי היא אמרה אה לא יהיה לי דירה בחיים כי יוקר המחיה לא מאפשר ושנייה אחרי מתגלה שיש לה דירה ועוד בתל אביבב
היא שיקרה וצרחה שלא יהיה לה דירה בגלל יוקר המחיה
הדירה בחיפה וזה יהיה ירושה מההורים שלה
תרגעו כמה הייט יש סביבה
תרגעו כמה הייט יש סביבה
די זה ממש מקומם ! למה להתמקד בזה ? למה לא לשאול אותה על העקרונות שלה ולהתייחס אליה כמו שהיו מתייחסים לכל פוליטיקאי אחר? למה לזלז בה בגלל שהיא צעירה? למה לנסות להתקיל אותה ככה?
ובקשר לסיפור עם הדירה - אבא שלה קנה אותה. והיא גרה בה. אני לא מבינה איך היא שיקרה במה שהיא אמרה.. היא מתלוננת על יוקר המחייה - על העובדה שצעירים לא יוכלו להגיע להון מספיק בשביל לקנות דירה לעצמם. וזה נכון. הכסף לא היה שלה, אלא של אבא שלה. היא אמרה שזו הפנסייה שלו. אני לא מבינה מאיפה החוצפה של אנשים לתחקר ולהתערב ככה. ולהמציא הגזמות ^^^ שהיא בתל אביב למשל.. זה רעיון כזה חשוב, אז למה לא לתמוך בו כמראיינים? פשוט סתימות.
ובקשר לסיפור עם הדירה - אבא שלה קנה אותה. והיא גרה בה. אני לא מבינה איך היא שיקרה במה שהיא אמרה.. היא מתלוננת על יוקר המחייה - על העובדה שצעירים לא יוכלו להגיע להון מספיק בשביל לקנות דירה לעצמם. וזה נכון. הכסף לא היה שלה, אלא של אבא שלה. היא אמרה שזו הפנסייה שלו. אני לא מבינה מאיפה החוצפה של אנשים לתחקר ולהתערב ככה. ולהמציא הגזמות ^^^ שהיא בתל אביב למשל.. זה רעיון כזה חשוב, אז למה לא לתמוך בו כמראיינים? פשוט סתימות.
אין בעייה סתם מנסים להשחיר אותה כי היא מוזיזה קצת קולות
כמובן שתמיד אפשר לגיד שהורים שלה רשמו על שמה לצורכי מס זה לא ממש חוקי
אבל לי אישית זה לא פריע
כמובן שתמיד אפשר לגיד שהורים שלה רשמו על שמה לצורכי מס זה לא ממש חוקי
אבל לי אישית זה לא פריע
באותו הנושא: