19 תשובות
שואל השאלה:
^לא מצליחה להבין מתוך הדברים שלך אם אני בסדר ולא אמורה להרגיש ככה או שאני צריכה להתחזק בעניין..
אנונימית
אני לא רב. אני לא חושבת שיש בזה בעיה כל עוד את עם חצאית מעל ואף אחד לא רואה את זה. אני כן חושבת שבשביל ההרגשה עם עצמך זה לא ממש כדאי אבל הדרך שלך להתקרבות לוקחת זמן,כל צעד שלך צריך להתחיל בקטן כדי שלא תגיעי למצב שנמאס לך מהכל...ברור שתמיד צריך לשאוף למעלה ולהתקדם אבל קחי הכל לאט לאט.
תקשיבי אני לא חושבת שלשים את זה זה אסור אבל אם את מרגישה לא בנוח עם עצמך שאת מתפללת או משהו ואת עם חוטיני אז פשוט תשימי משהו אחר תמצאי לך תחתון אחר שיהיה לך נוח
פשוט תחליפי תחתונים אני בת 16 ואני לא לובשת חוטיני אני עם תחתונים רגילים
אנונימית
קודם כל, אם רק את רואה את זה אני לא חושבת שיש בזה בעיה..
דבר שני- כל צעד שלך, כל התקרבות שווה המון. אז גם אם כרגע קשה לך בדברים מסוימים אבל את משקיעה במשהו ומתקרבת במשהו אחר- את ראויה להערכה.
כמובן שתמיד יש לאן לשאוף אבל תתחילי בקטנות ובעזה תגיע לגדולות.
שנה טובה
תתחזקי כי את רוצה כי את אוהבת את היהדות כי את אוהבת את השם ואם זו הסיבה שאת מנסה להתחזק אז לאט לאט לא עולים את כל המדרגות ביחד עולים מדרגה מדרגה דבר שני אם זה ממש מפריע לך שאת הולכת לסליחות עם חוטיני אז אל תשימי שימי תחתון אחר
הכל בסדרר .
זה שלך ואת יכולה ללבוד מה שבא לך כל עוד את מרגישהמטוב עם זה
זה לא קשור לחטאים כי את לא עושה משהו לא בסדר זה לגמרי שלך
תראי זה פשוט אין איסור ללבוש חוטיני בתפילה את צריכה לבוא לבושה צנועה הכוונה בבגדים החצונים חולצות חצאיות וכל... אין שום בעיה בחוטיני
ואם את עדין לא מרגישה בנוח להתפלל עם זה אז תחליפי לפני התפילה
ותזכירי אלוקים מעדיף שתגיעי להתפלל מאשר שלא תגיעי בכלל כמובן שעדיף צנועה
אבל! צריך גם לכבד בנים דתיים
וקחי דברים לאט לאט אלוקים לא יכה בך בברק אם חטאת

ודבר אחד אחרון אני חושב אבל תצטרכי לבדוק את זה אצל רבנית או אמא שלך שכול עוד את עם חולצה ומכנסיים -בבית- זה לא משנה מה את לובשת תחשבי על זה בצורה שברגע שאת מתפללת את מול אלוקים אז צניעות לא יפריע לו אבל אם תעמדי מול בבגדים תחתונים קצת תקל שוב אני חושב אני לא סגור על זה ככה זה היה אצלי אבל אני בן
שואל השאלה:
עם תחתונים רגילים אני לא מרגישה בנוח בתפילה כי זה גורם לי היסח הדעת מהתפילה כל הזמן שהם מציקים לי וכל הזמן צריכה לסדר אותם.
מצד שני בורא עולם רואה הכל ויודע שאני עם לבוש פחות צנוע מתחת...
אנונימית
מה מציק בזה זה כולה תחתונים
אנונימית
שואל השאלה:
^לא יודעת, חוטיני זה הכי נוח לי ונעים לי, ולא תמיד יש לי אפשרות להחליף לפני. חוץ מזה אני באמת מנסה להבין יש עניין הלכתי/רוחני להיות בזמן תפילה עם תחתונים יותר "צנועים" שמכסים את רוב הישבן ולא נכנסים פנימה לתוכו.
אנונימית
שואל השאלה:
אני מקפידה ממש על צניעות, חצאיות וחולצות שלושת רבעי...
אנונימית
שואל השאלה:
^אבל ברור לך שאני מתפללת עם בגדים כן??
אנונימית
כןן ןן ן זה בדיוק הנקודה שאני מנסה להסביר לך שאלוקים לא עושה הפרדה בין חוטיני לתחתון רגיל או בלי תחתון כול עוד את עושה את זה מטעמי נוחות ולא כי זה מחרמן אותך או משהו כזה ואת לבושה בבגדים אחרים זה כגון חצאית וחולצה צנועה אז זה בסדר
את צריכה להיות מכוסה מה שמתחת לזה לא משנה
את תתרגלי לזה פשוט תחליפי
אנונימית
אבל זה נחשב לא צנועה רק אם הוא לבד בלי חצאית או מכנס או וואטאבר את יכולה ללכת בלי תחתון כול עוד את מכוסה בבגד אחר זה לא משנה
שואל השאלה:
לסרי אתה מתוק!
אנונימית
תבקשי מאלוקים שיחזיר אותך בתשובה
אנונימי
חח חח שמח לעזור