10 תשובות
זה עוד יח"ל לא כדאי לפרוש
ניסית אולי לבקש מהמורה כמה שיעורי פרטני? אולי לקחת מורה פרטי? לוותר על 5 יחידות עכשיו ביב' זה די קיצוני
שואל השאלה:
זה לא אופציה לא לפרוש מבחינתי בגלל יחל השאלה היא אם הבית ספר יתן לי
זה כבר שנתיים שאני יושבת על נכשל במקצוע זה לא רק השנה התחיל
וגם הגעתי כבר למצב שאני שונאת את המקצוע לא יכולה לשבת בשיעור ולהקשיב לשניה אני באה בדיכאון לשיעור רק כי זה כימיה באף שיעור אין לי ככה אני באמת כל היום לפני מבואסת כי אני יודעת שיש לי מחר כימיה זה ליטרלי ככה ברמה כזאת..
אנונימית
כן תבקשי לפרוש הם חא יחזיקו אותך מבלי שתרצי
שואל השאלה:
^טוב תודה אני אנסה לדבר מחר עם המורה שוב ואתווכח על זה
אין מצבב שאני נשארת שם יותר אני פשוט לא אגיע לשיעורים נמאס לי ברמות אני באמת נכנסת לדיכאון מהמקצוע הזה
אנונימית
^בהצלחה ^^ אחרי הכל הכי חשוב שלא תתעוררי כל בוקר בדיכאון בגלל זה, בכל מקרה תמיד אפשר להשלים משהו אחר שתרצי אחרי :)
שואל השאלה:
^תודה!
נכון אפשר להשלים אבל את זה כנראה שבחיים לא אשלים פיתחתי לזה שנאה רציניתי מרוב כל התסכול שאני לא מבינה כלום ופשוט שלא כיף לי שם
אנונימית
^הלוואי והיה אפשר להתחלף אני מתה על כימיה אבל אני לא במגמה חחח בכל מקרה אני מקווה שתצליחי עם כל השאר אל תהיי מדוכאת יותר מדי 3>
שואל השאלה:
תודה, חחח לא מצליחה להבין איך אנשים אוהבים כימיה
ואם אני אפרוש תרד לי חתיכת אבן מהלב מה שנקרא אז באמת שלא אהיה בדיכאון זה כאילו באמת רק בגלל המקצוע הזה בימים שאין לי אותו אני מאושרת ובשאר המקצועות ממש סבבה לי גם אם אני לא מצטיינת אני מצליחה להבין וכיף רק שם זה נורא
אנונימית
^חחח מזל אז שאת במגמה עם מקצועות בחירה, אני מקווה בשבילך שיביאו לך לפרוש אז כשישמעו את הצד שלך ^-^ שום דבר לא שווה שמכריחים אותך ללמוד משהו שאת לא סובלת