9 תשובות
הייתי בכימיה 5 יחל זה חומר מעניין יש גם מעבדות ועושים ניסויים אם את אוהבת דברים כאלה זה יתאים לך
תלוי למה את יותר מתחברת, תקראי על כל מקצוע ותחליטי
כל אחד אוהב משהו אחר
אני התחברתי יותר לכימיה ועשיתי כימיה
תלכי על מה שאת יותר אוהבת
אני בכימיה ואני ממש אוהבת כי זה עם מלא ניסויים במעבדות וזה ממש נחמד
לא יודעת.. עשיתי את שניהם ועדיין אין לי תשובה ברורה זה נטו תלוי במה שאת אוהבת ובאם המורה של המגמה מלמד טוב. כימיה זה יותר חישובים מתמטיים וביולוגיה לא
אני אישית הייתי בכימיה (לא הייתי בביולוגיה) והתחברתי לזה, החומר עצמו יחסית לא מורכב ופשוט דורש קליטה טובה ותרגול וגם הוא די מעניין.
ביולוגיה זה בעיקר הרבה מלל, לא חושב שהייתי מתחבר לזה. כימיה זה יותר חישובים ודורש יותר ראש ריאלי שזה יותר מדבר אליי.
אבל כל אחד ומה שהוא אוהב כמובן.
בהצלחה
ביולוגיה
ביולוגיה
ביולוגיה לדעתי
ביולוגיה
באותו הנושא: