12 תשובות
אל תשווי בין הכמויות של הערבים שעושים את זה ואת האהדה שהם מקבלים מהעם שלהם אחכ לכמויות של היהודים שעושים את זה ולגינויים שהם מקבלים אחכ מהעם שלהם
כי הרבה אנשים במדינה שלנו גזענים שחושבים שכל מה שיהוהדים עושים זה בסדר אבל כשערבי הולך ברחוב כולם חושבים שהוא מחבל
כי יהודים בקושי עושים את זה ויש ערבים שרוצים לחבל פה... מי אמר כולם?
שואל השאלה:
אלו ואל מחבלים.
בדיוק באותה מידה.
אחד יותר גרוע מהשני.
וכולם היו צריכים להסקל באבנים.
בושה לכם!
אלו ואל מחבלים.
בדיוק באותה מידה.
אחד יותר גרוע מהשני.
וכולם היו צריכים להסקל באבנים.
בושה לכם!
אנונימית
פשוט יש יותר מקרים ותיעודים על ערבים מה כבר קרה
ההבדל בינהם זה הטיפול מהצד שלנו
במחבלים הטיפול הוא של כלל הגורמים, משטרה, צבא, שב"כ וכולי
טיפול בפורעי חוק בין היתר אותם אנשים שזורקים דברים רנדומליים על נשים שלא הולכות בהתאם לקוד לבוש שהם רוצים או רכבים בשבת וכדומה - בטיפול המשטרה שבלשון המעטה הטיפול לקוי כשהוא קיים.
לא יודעת איך זה בשאר הערים, אבל בירושלים בשבת יש שלט של איסור כניסה לשכונות חרדיות מסוימות
במחבלים הטיפול הוא של כלל הגורמים, משטרה, צבא, שב"כ וכולי
טיפול בפורעי חוק בין היתר אותם אנשים שזורקים דברים רנדומליים על נשים שלא הולכות בהתאם לקוד לבוש שהם רוצים או רכבים בשבת וכדומה - בטיפול המשטרה שבלשון המעטה הטיפול לקוי כשהוא קיים.
לא יודעת איך זה בשאר הערים, אבל בירושלים בשבת יש שלט של איסור כניסה לשכונות חרדיות מסוימות
צודקת ב100 אחוז ששני הצדדים מחבלים
אבל זה שיהודים זורקים אבנים זה ממש לא נחשב סבבה
(לאידע איך הגעת למסקנה שכן)
אבל זה שיהודים זורקים אבנים זה ממש לא נחשב סבבה
(לאידע איך הגעת למסקנה שכן)
^היא ממש לא צודקת, יש בחדשות המון מקרים על יהודים שחיבלו. שמעתם את המקרה שמישהי רק ביקרה לחמם את הקפה שלה והמוכר ניסה להרוג אותה עם זכוכית והיא נפצעה בינוני? ונחשו מה! יהודי עשה את זה! והערבים זה ממש לא כל הערבים ושככה מחנכים אותם, הם כאלו שונאי ישראל! שבאים להרוג ולחבל פה אנשים. יש המון ערבים שהם ממש נשמות טהורות. אז שואלת השאלה תפסיקי לבלבל תשכל
^ וואי תרגע! גם בנות יכולות לחבל וזה לא דבר שכדאי להתגהות בו!! היו גם מקרים של רצח ואונס ובנות עשו ואומרת לך בתור בת! עם כל זה שאני בעד שוויון ואומרת שבנות שוות לבנים זה אומר שגם בנים שווים לבנות וכמובן שלא נאשים מעשים שאולי גברים ספציפים עשו אבל זה לא יפה
אנלא מסריחה בגשם
לא הבנתי
אם יהודי מנסה לרצוח/לפגוע במזיד הוא נחשב מחבל
אם ערבי מנסה לרצוח(כמו ברוב המקרים מכיוון שהוא חונך לשנוא אותנו) אז הוא נחשב מחבל
וכן אמרתי שיש יהודים שמחבלים אז לא הבנתי את רוצה חחח כאלו לא אמרתי שהיא צודקת שהיהודים מחבלים זה סבבה(זה ממש לא סבבה)
לא הבנתי
אם יהודי מנסה לרצוח/לפגוע במזיד הוא נחשב מחבל
אם ערבי מנסה לרצוח(כמו ברוב המקרים מכיוון שהוא חונך לשנוא אותנו) אז הוא נחשב מחבל
וכן אמרתי שיש יהודים שמחבלים אז לא הבנתי את רוצה חחח כאלו לא אמרתי שהיא צודקת שהיהודים מחבלים זה סבבה(זה ממש לא סבבה)
שואל השאלה:
איזה קשקוש, אז בגלל שיש לכן אובססיה תמוהה לשוויון, אתן חייבות לכתוב על כל דבר "גם נשים גם נשים"...למרות שהפער הוא עצום בצורה מטורפת ואין מה להשוות בין נשים לגברים בשום תחום? ובטח לא בפשע, שחיתות ויכולת לבצע מעשים אכזריים.
אני לא מבינה את האובססיה הטורדנית הזו לשוויון.
איזה קשקוש, אז בגלל שיש לכן אובססיה תמוהה לשוויון, אתן חייבות לכתוב על כל דבר "גם נשים גם נשים"...למרות שהפער הוא עצום בצורה מטורפת ואין מה להשוות בין נשים לגברים בשום תחום? ובטח לא בפשע, שחיתות ויכולת לבצע מעשים אכזריים.
אני לא מבינה את האובססיה הטורדנית הזו לשוויון.
אנונימית
שואל השאלה:
בחיים לא אמרתי שהם לוחמי חופש. מחבלים נחותים.
בחיים לא אמרתי שהם לוחמי חופש. מחבלים נחותים.
אנונימית
באותו הנושא: