7 תשובות
אין לי רשתות חברתיות ואני בן אדם מאושר ככה
יפים יותר
אין לי..
לי אין רשתות חברתיות
זה סתם מיותר
בן אדם נורמלי יותר אבל לא מעודכנת בדברים
אין לי חוץ מסטיפס
לא יודעת
אני מניחה שפחות הייתי מדברת עם אנשים כי לא היה וואצאפ