8 תשובות
כי הם גויים
כי זה מנהג של יהודים
שואל השאלה:
מעניין אולי האירועים שלנו קצת שונים זה כמו ש חוגגים סיום בגרות ואת הציון שהתלמיד קיבל בתעודת בגרות זה יוצר שמחה גדולה
כי זאת מסורת יהודית
ולמה יהודים לא חוגגים חג הקורבן? דתות שונות, טקסים ואמונות שונות..
שואל השאלה:
כי אצלנו חוגגים משהו אחר
כי בר מצווה ובת מצווה זה מהיהדות
למה החלטת שאנחנו לא חוגגים ??
אנונימי