5 תשובות
פשוט מאוד הגוף שלך לא באמת נשלט על ידיל אתה משחורר האלכוהול מתפשט וההשפעה שלו משחררת הכל
שואל השאלה:
אז אני צריך להיות שיכור כל הזמן בשביל שזה ישאר ככה?
אנונימי
אלכוהול משחרר קצת את המעצורים
מהבחינה הביולוגית? ההשפעה של האלכוהול משחררת לך משהו במוח שגורם לך להיות הרבה יותר פתוח ומשוחרר לסביבה
לא אחי אלכוהול זה לא טוב אם זה במינון או פעם אז בסדר אבל עדיך שלא תמיד תיהיה אלכוהול כי כמו שאתה מדבר אתה יכול לעשות דברים שאין עליהם דרך חזרה אולי פשוט תלמד להיות אני גם ביישן אחי ואני מנסה להיות שלא וממליץ לך שלא כל הזמן לשתות אלכוהול