התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאני נראת יותר רזה אבל עליתי במשקל?
3 באוקטובר 2022, 18:34
ירידה במשקל
BMI
4 תשובות
כן במיוחד אם עבדת על הגוף במכון והעלת במסת שריר
H
Hotness
כן הגיוני
כנראה עלית במסה
ק
קילר קווין
הגיוני
L
Lawtiee
כן
א
אלכס רוסו המקורית
באותו הנושא:
הגיוני שאני נראת הרבה הרבה הרבה יותר רזה בשורטים ובגינסים ארוכים סקיני ממש מלאה?
זה הגיוני שאני שוקלת 51 ואני 1.50 זה מגעיל אותי איך שאני נראת....
אני בדיאטה והשבוע קצת הגזמתי ואכלתי 3 המבורגרים, אני נראת כאילו עליתי מלא במשקל, הגיוני?
הגיוני שבגלל שאני רזה אני נראת קטנה יותר מהגיל שלי?
זה הגיוני שאני נראת פשוט מזעזע במראות של חדרי הלבשה בקניון ובבית אני נראת סביר?
הגיוני שאני נראת יותר רזה כשאני שמה סקיני?
הגיוני שתהיה לי הפרעת אכילה למרות שאני כן אוהבת את איך שאני נראת?
הגיוני שאני חושבת שאני נראת טוב אבל אני מרגישה שבנים לא נמשכים אליי?
אני מרגישה שאני נראת רזה יותר, אבל לפי המשקל עליתי שני קילו. איך זה הגיוני אוף
זה הגיוני שכשאני מסתכלת במראה אני נראת טוב יותר ובמציאות אני פחות נראת יפה?
איך זה הגיוני שחלק אנשים אומרים שאני יפה/ נראת טוב וחלק שאני מכוערת?