8 תשובות
זה ממש לא נורא
את בקושי אכלת
את צריכה לאכול כדי שיהיה לך כוח
בתיאבון 3>
אכלת ממש קצת
אין לך ממה לפחד לאכול הרבה
תאכלי .
שואל השאלה:
זה לא צומי הייתי רצינית לגמרי
לא רציתי לאכול, אבל הכריחו אותי אז אכלתי חצי מהמנה
אנונימית
כל הכבוד!! אני גאה בך שאכלת❤
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה ❤
אנונימית
מה את רצינית??? אכלת ארוחת בוקר וזהו.
חסר לך צהריים וערב
תאכלי אחותי תאכלי
מה אכפת מהקלוריות!!!
את צריכה לאכול כדי לחיות.
בתאבון נשמה❤
אנונימית
שואל השאלה:
אני כן רעבה אבל יש בזה מלא קלוריות
אנונימית
שואל השאלה:
לאכול?
אנונימית