6 תשובות
את לא יכולה למנוע מעצמך לחיות את החיים שלך בגלל שאולי תיראי מישהו שאת מכירה. תצאי מהבית קחי איתך אוזניות תשמעי מוזיקה ואם את קולטת מישהו שאת מכירה תעברי מהר או תעברי לצד השני של המדרכה אבל את לא יכולה להישאר סגורה בבית בגלל הפחד הזה.
שואל השאלה:
אוקיי אני בחוץ בבקשה תעודדו אותי
אוקיי אני בחוץ בבקשה תעודדו אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי זה לא כזה נורא
אוקיי זה לא כזה נורא
אנונימית
שואל השאלה:
חוץ מהעובדה שכלכך רציתי לצאת שיצאתי ב 2 בצהריים
חוץ מהעובדה שכלכך רציתי לצאת שיצאתי ב 2 בצהריים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה נחמד
אבל זה נחמד
אנונימית
אני גאה בך מאוד ואת מדהימה מקווה שאת נהנת מההליכה
באותו הנושא: